Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

7 - 5 = 20



Γεια σας παιδιά μου!

Θυμίζω ότι το απόγευμα έχουμε webex 5.30 μμ.

ΓΛΩΣΣΑ

Οι απαντήσεις για την ασκ.    από το επαναληπτικό

 ενάμισι κιλό
δυόμισι ώρες
τεσσεράμισι χρόνια
τεσσερισήμισι κούπες
ενάμισης τόνος
τριάμισι μέτρα
μιάμιση ώρα
τρεισήμισι ώρες

Διαβάζουμε στο βιβλίο σελ. 42 , Τηλεόραση και διαφήμιση

Κάνουμε τις ασκήσεις : 1 (αντικείμενα)
                                       2 (θετικά αρνητικά)
                                       3( βλέπω με κριτικό μα τι τις διαφημίσεις)
                                       5 (αιτιολ. προτ.)

παρατηρώ καλά κάποιες διαφημίσεις στην τηλεόραση (πώς παρουσιάζουν το προϊόν , τι πληροφορίες μας δίνουν , με ποιο τρόπο προσπαθούν να μας πείσουν να το αγοράσουμε , τι πρόσωπα διαλέγουν για την παρουσίαση , τι μουσική χρησιμοποιούν , τι σκέψεις - συναισθήματα θέλουν να μας προκαλέσουν κλπ).

   ...και τώρα φτιάχνω  τη δική μου διαφήμιση :

Διαλέγω ένα προϊόν , αποφασίζω τον τρόπο που θα το παρουσιάσω , τι πρέπει να πω για να κάνω τους ανθρώπους να το αγοράσουν (γράφω κείμενο - σενάριο) , διαλέγω τη μουσική επένδυση και..
γύρισμα!

Αν μπορώ φτιάχνω ένα μικρό βιντεάκι , το οποίο την άλλη εβδομάδα θα δείξω στους συμμαθητές μου (στο webex ,θα σας πω το απόγευμα πώς)
Αν όχι , τότε παρουσιάζω τη διαφήμισή μου σε Α4 ή άλλο χαρτί - χαρτόνι που έχω στο σπίτι μου

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Θα κάνουμε το κεφ. 38 , Είδη γωνιών

Παρατηρήστε τις παρακάτω εικόνες και θυμηθείτε αυτά που έχετε μάθει για τις γωνίες











Κάντε τις δραστηριότητες 1 και 2  και την εφαρμογή στην πίσω σελίδα (αντί για την τάξη θα ψάξετε σπίτι σας)
Από το τετράδιο εργασιών τις ασκ.1 ,2 , 3 και προβλ. 1ο και 2ο

                                                                                                              Τα λέμε το απόγευμα!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.