Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

15 - 5 - 20



Γεια σας παιδάκια  μου!

ΓΛΩΣΣΑ

Πριν ξεκινήσετε το επαναληπτικό γλώσσας δείτε τις καταλήξεις των ρημάτων  τις οποίες συζητούσαμε εχθές.
- ιστε : τα ρήματα που τελειώνουν σε - ιζω πχ στολίζω - στολίστε (προστακτική, αόριστος)

- ηστε : τα ρήματα β΄συζυγίας σε -ώ πχ τακτοποιώ - τακτοποιήστε (προστακτική, αόριστος)

- ειστε : β΄πληθ. παθητική φωνή πχ. ικανοποιούμαι - ικανοποιείστε (οριστική, ενεστώτας)

ΠΡΟΣΟΧH : - είτε  ( εσείς αποτελείτε)            - είται  ( αυτός αποτελείται)

Σας στέλνω το τεστάκι γλώσσας και όταν είστε έτοιμοι το γράφετε.

https://1drv.ms/w/s!ArlnV2CxdbKcgkaYEQhsXfLMs8I5?e=jzjYDv

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 

Οι ασκήσεις στη γεωμετρία που είδαμε εχθές : (θυμίζω ότι διαβάζω προσεκτικά την εκφώνηση δύο φορές,σημειώνω τι μου δίνει δεδομένο - τι μου ζητάει , φέρνω στο μυαλό μου όλα αυτά που έχω μάθει για τα τρίγωνα και απαντώ. Αν μια άσκηση με δυσκολεύει , την ξαναδιαβάζω ,κάνω σχήμα - υπολογισμούς - δοκιμές και ξαναπροσπαθώ.)

https://1drv.ms/w/s!ArlnV2CxdbKcgkdfcP5Lq6SlZ07W?e=0vSUmZ

                                                                                        Καλό Σαββατοκύριακο !





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.