Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

6 - 5 - 20


Καλημέρα παιδάκια!

Από αυτά που είπαμε χθες κατάλαβα ότι κάποια παιδιά δεν έχουν καταλάβει πώς γράφονται τα αριθμητικά. Θα διαβάσουν λοιπόν τη σελ. 127 από το βιβλίο γραμματικής και θα ξαναδούν τις αναρτήσεις 7/4 και 28/4 (απαντήσεις ασκ.3) . Μετά διορθώνουν τα λάθη στο επαναληπτικό.
Αύριο θα σας βάλω τις απαντήσεις , θα ήταν καλύτερα όμως να τα έχετε διορθώσει μόνοι σας.

ΓΛΩΣΣΑ

Για να θυμηθούμε τι είναι τα αρκτικόλεξα και οι συντομογραφίες.
Διαβάζουμε από το βιβλίο τη σελ. 39 (τη μελισσούλα) και κάνουμε την άσκηση 8 (σελ.40)

Αφού διαβάσουμε "Λέξεις με ....καταγωγή" και δούμε τι σημαίνει το συνθετικό "τηλε"
κάνουμε την άσκ. 9 (σελ. 41)

Από το τετράδιο εργασιών κάνουμε την ασκ. 8 και την ασκ. 10
Τις λέξεις με το -τηλε από το πινακάκι της ασκ. 8 , τις μαθαίνω ορθογραφία + μεταδίδω , δημοσιογράφος , εκπομπή , ενημερώνω , καταναλώνω , οργάνωση , επιτροπή , ευαισθητοποιημένοι πολίτες , αρνητικά χαρακτηριστικά.
Διαλέγω 6 και κάνω προτάσεις (ωραίες και "πλούσιες" , θυμάστε; ) ή ιστοριούλα.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Θα κάνουμε το κεφ. 37 , προσανατολισμός στο χώρο , το οποίο θα σας είναι εύκολο γιατί μοιάζει με το παιχνίδι ναυμαχία ( και άλλα που χρησιμοποιούν κάθετες και οριζόντιες αριθμογραμμές).
Κάνετε τις δραστηριότητες 1 και 2 και διαβάστε πίσω τη θεωρία (βασικές μαθηματικές έννοιες).
Κάντε την εφαρμογή , η οποία είναι ένα παιχνίδι με κάποια παιδιά που έχουν πάει στο δάσος.

Από το τετράδιο εργασιών το πρόβλημα 1 και 3 και προαιρετικά τη διερεύνηση - επέκταση.


ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρατηρήστε τα "Θέματα" που συζητούσαμε εχθές.

Από το τετράδιο εργασιών κάντε την 1 και 4.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.